Hej och välkommen till min blogg!

In this blog you can find all my creations and other creative talents from the world of lace! I welcome all lace lovers worldwide!

I min blogg hittar du alla mina kreationer inom spets och spetsliknande broderi och andras från hela världen som har värdet av kvalité!


söndag 26 maj 2013

Västen *Trädgården* i blå-grön-beige..../Vesta *Gradina*in albastru-verde-bej...

I förra veckan , presenterade jag västen*Trädgården* i vit-rosa-grön ! Nu är dags för andra färger lite ovanliga ...att kombinera med varandra men , ser ni vad bra ser de ut på det här sättet?!
Saptamana trecuta v-am prezentat una dintre creatiile mele mai noi...vesta*Gradina*. Acum va prezint aceasi vesta doar in alte culori....verde-albastru-bej.Culorile alese de aceasta data sunt putin neobisnuite a combina una cu cealalta, dar....uitativa ce a iesit...si dati-va parerea! Va astept!

 västen *trädgården* i andra färger....
 kombinerade moderna färger
 detalj med blomma

Jag skulle vara glad om ni skriver hur ni tycker om mina idéer...!!
Ha en schön dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...